Ross Smethurst és Melanie McNelly barátok által alapított Twelve Below merész törekvése, hogy a mixerek és üdítőitalok új kategóriáját dolgozza ki, ahol a fogyasztó egészsége áll a márka középpontjában. Szeretnék kihívás elé állítani az italipart az „alacsony cukortartalmú” italmárkák hitelességét illetően, miközben megváltoztatják a vásárlók azon felfogását, miszerint az alacsony cukortartalom az ital ízét is veszélyezteti.
A Twelve Below egyedülállóan az Egyesült Királyság első 100%-ban természetes, valóban alacsony cukortartalmú tonikja. A brit gyümölcsök által ihletett és egy csipetnyi organikus agávával édesített tonik 2,5 g természetes cukrot tartalmaz, és mindössze 12 kalóriát tartalmaz 100 ml-es adagonként. Természetes ízeket és egészségtudatos italokat ígérnek, amelyek párosíthatók számos szeszes itallal, vagy egyszerűen kifinomult, önálló italként fogyaszthatók.